KTO MYSLÍ NA BUDÚCNOSŤ, REŠPEKTUJE PRAVIDLÁ
12. mája 2023
Vo Foxconne máme bezpečnosť na prvom mieste. Našim cieľom je minimalizovať počet pracovných úrazov, preto zamestnancov upozorňujeme na možné riziká.
Našu kampaň sme spustili s heslom: „Tragédia je kašlať na pravidlá.“ Je totiž dôležité rešpektovať zásady bezpečnosti a myslieť na budúcnosť bez tragédií.
Na rizikové miesta sme umiestnili vizuálne prvky, ktoré hravou formou upozorňujú na bezpečnostné riziká. Aby zamestnanci mali neustále opatrnosť nielen na mysli, ale aj na očiach.
A sme radi, že aj touto hravou formou dokážeme meniť ich pohľad na bezpečnosť. Pretože kto myslí na budúcnosť, rešpektuje pravidlá.
Ďalšie články


