Úspešné projekty automatizácie
02. augusta 2019
V roku 2019 realizuje spoločnosť Foxconn Slovakia tri automatizačné projekty. Dva z nich – inovatívne balenie TV a automatizácia výrobnej linky, sú už spustené do sériovej výroby.
Pilotné projekty automatizácie sa u nás začali v roku 2016 a úspešne sa spustili do sériovej výroby začiatkom roka 2017. Išlo o projekt automatického balenia TV, ktorý sa po úspechu na troch výrobných linkách zrealizoval aj na ďalších. Druhý projekt bol zameraný na automatické otestovanie dosiek plošných spojov – výsledkom sú dve testovacie pracoviská. Pri obidvoch projektoch sme si potvrdili, že majú prínos pre našu spoločnosť, uľahčujú ľuďom prácu a šetria náklady.
Ich úspech nás povzbudil a v roku 2018 sme zrealizovali čiastočnú automatizáciu linky na kompletizáciu balíčkov, ktoré obsahujú návody na použitie a príslušenstvo k TV. Vlani sme zrealizovali aj pilotnú linku s pásovým pohonom a kamerovým systémom na kontrolu kvality montáže TV.
Projekty pre rok 2019
V apríli sa spustil do sériovej výroby projekt inovatívneho balenia paliet s hotovými TV. Výraznou mierou zrýchlil proces balenia, rovnako ako aj jeho kvalitu. Tým sa nám podarilo znížiť náklady potrebné na zabalenie paliet hotových TV.
Druhý projekt je rovnako v oblasti balenia TV a je zameraný na automatické zloženie kartónovej krabice, do ktorej sa vkladá TV. Tento projekt plánujeme realizovať do „vysokej sezóny“ a jeho cieľom je rovnako uľahčiť ľudskú prácu a šetriť náklady.
Tretí, najväčší projekt, už máme úspešne za sebou. Ide o automatizáciu procesov osadenia a skrutkovania dosiek plošných spojov a procesov osadenia a skrutkovania zadného krytu TV. Pri tomto projekte bolo potrebné prispôsobiť aj samotnú výrobnú linku. Sériovú výrobu sme spustili v júni s rovnakým cieľom ako pri všetkých projektoch automatizácie – uľahčiť kolegom prácu a ušetriť náklady.
Ďalším prínosom automatizácie je, že naša spoločnosť dokáže ponúknuť našim existujúcim a aj potenciálnym zákazníkom inovatívny výrobný proces s efektívnymi nákladmi a dobrou kvalitou, čím výrazným spôsobom prispieva k udržaniu si aktuálnych zákazníkov a získaniu nových zákaziek a obchodných príležitostí aj do budúcna.
Ďalšie články


